قتل داداشي با نقشه از پيش تعيين شده انجام گرفته است/ 2 تن از قاتلين وي دستگير شدند
وقت وب گردی که میشه هیچ کجا ایران وب نمیشه
ایران وب رقابت نمی کند ؛ رقابت می آفریند

روح الله داداشي قويترين مرد جهان و ايران شبنه شب با ضربات چاقوي افراد ناشناس به قتل رسيد و برخي منابع و شواهد در اين خصوص از نقشه قبلي براي سوء قصد به جان وي، خبر دادند.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مرگ سه ورزشكار در چهار روز گذشته خبرهاي تاسف باري براي ورزش كشورمان بود از جان باختن قايقران ملي پوش در اروميه تا كاراته كاي اراكي، و دست آخر قتل ناجوانمردانه قويترين مرد ايران و جهان در كرج، همه و همه جامعه ورزشي را به سوگ نشاند،

جايي كه سهل انگاري اتفاق و قساوت، عاملان سياهي چهار روز گذشته در ورزش شدند نمي دانيم ايراد كار كجاست؟ و شايد اصلا ايرادي در كار نيست و همه اين اتفاقات از مقدرات الهي است اما قتل ناجوانمردانه قويترين مرد ايران به واقع زنگ خطري براي ورزشكاران است، آنهاي كه روح الله داداشي را مي شناختند مي دانستند كه روح الله از ورزشكاران با اخلاق و سالم كشورمان بود عاملان قتل داداشي با هر انگيزه اي كه داشتند اقدام به اين جنايت كرده اند و با درايت نيروي انتظامي دستگير و به سزاي عملشان مي رسند اما اين زنگ خطر به صدا در آمد و شايد برخورد شديد قانون بتواند صداي اين زنگ شوم را براي هميشه خاموش كند.

 

براساس اين گزارش، روح الله داداشي قهرمان قويترين مردان جهان و قهرمان دو دوره مردان اهنين شنبه شب در حالي كه راهي منزل برادرش علي داداشي بود با حمله افراد ناشناس مواجه مي شود و در پي درگيري اين افراد با وي در خيابان 45متري گلشهر كرج به قتل مي رسد.

 

براساس اين گزارش، قاتلان كه سوار بر يك خودروي پرايد مشكلي بودند، با سد كردن راه روح الله داداشي با وي درگير شده و با ضربات چاقو به گلو و گردن روح الله او را مجروح كرده و متواري شدند و در نهايت اقدام يكي از دوستان روح الله داداشي براي انتقال پيكر خونين او به بيمارستان شهيد مدني جهانشهر كرج موثر نبود و روح الله داداشي قويترين مرد جهان در بامداد روز گذشته 26 تير فوت كرد.

 

علي ياوري دوست، مربي روح الله داداشي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران در خصوص نحوه قتل قويترين مرد جهان اظهار داشت: هنگامي كه روح الله داداشي راهي منزل برادرش بوده با حمله افراد ناشناس كه سوار بر يك خودروي پرايد بودند مواجه مي شود و در نهايت پس از درگيري اين افراد منجر به مجروح شدن و قتل روح الله داداشي مي شود.

 

وي در ادامه افزود: پليس آگاهي كرج نيز از جعلي بودن پلاك خودروي پرايد خبر دادند و آن را متعلق به يك خودروي پژو آردي دانسته اند و حتي فردي نيز در صندلي عقب ماشين براي حمله و سوء قصد به جان روح الله داداشي دراز كشيده بود و مي توان گفت قتل قويترين مرد جهان با نقشه قبلي و صرفا براي سوء قصد به جان وي انجام گرفته است.

 

مسلم دارابي نائب قهرمان مسابقات قويترين مردان جهان افزود: روح الله داداشي مانند برادر من بود و من هميشه وي را چه از نظر اخلاقي كه شهره عام و خاص بود و چه از لحاظ ورزشي استاد خود و يك پله بالاتر از خود مي دانستم و نمي دانم چرا با ورزشكاران چنين كاري انجام مي دهند.

 

وي در ادامه گفت: روح الله داداشي در تمام عمر 30 ساله خود كوچكترين مشكلي با كسي نداشته و در اخلاق و ورزش نيز همتا نداشت  و اگر قاتلان وي با او آشنايي داشتند و او را مي شناختند هرگز مرتكب چنين عملي نمي شدند.

 

گفتني است، روح الله داداشي قهرمان چند دوره مردان آهنين و در مسابقات اخير جهاني در قشم عنوان قويترين مرد جهان را از آن خود كرد.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

WWW.YJC.IR

 


گردنبند بسیار زیبا نقره به همراه آب زمزم و آیت الکرسی

امتیاز وبلاگ ها تا این لحظه


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

اوکسین ادز معتبرترین و بزرگترین سیستم کسب درآمد وبمسترها

نظرات شما عزیزان:

neshom
ساعت15:14---21 شهريور 1390
سلام عزیزم خوبی ؟

وبت قششنگ بود

خیلی خوشحال میشم به منم سر بزنی و اگر خواستی بهم بو تا بلینکمت

بایبای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط محمد رضا
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی